jaka-komorka.pl

Reklama
-

N25022018

Aktualizacja:23.05.2017, 17:56

Back Jesteś tutaj: Porady Jak to zrobić? Prawo

Zalany telefon, stracona gwarancja

Oddałem zepsuty telefon do naprawy w ramach gwarancji a serwisant stwierdził, że naprawa będzie na mój koszt ponieważ telefon uległ zalaniu. A to nie prawda, nigdy mi nie wpadł do wody, więc nie ma mowy o zalaniu. Czuje się bezradny i nie wiem, co mam dalej robić.

Jednym z popularniejszych powodów odmowy wykonania naprawy na gwarancji jest powołanie się na "zalanie" telefonu - klienci często się z tym nie zgadzają. Gdzie w takiej sytuacji mogą się odwołać i gdzie można szukać pomocy zapytaliśmy Małgorzatę Cieloch, rzecznika prasowego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

- W takiej sytuacji trudno dyskutować z serwisem. Najlepiej zgłosić się do rzeczoznawcy. A po uzyskaniu opinii rzeczoznawcy - dalej dochodzić swego, o ile oczywiście ta opinia będzie zgodna z oczekiwaniami klienta. Gdy nadal będziemy potrzebowali pomocy pomogą w dochodzeniu swoich praw miejscy lub powiatowi rzecznicy konsumentów lub ewentualnie któraś z organizacji pozarządowych np. Federacja Konsumentów.

Sonda

Czy rozpoczęcie sprzedaży smartfonów Xiaomi w Polsce spowoduje:

Obniżenie ceny innych telefonów. - 28%
Nic nie zmieni... - 32%
Nie kupię chińskiego badziewia! - 20%
Co to jest Xiaomi? - 20%
The voting for this poll has ended

Obserwuj nas

 
Partner serwisu
baner_175x250
Autopromocja
Autopromocja
Autopromocja
Autopromocja