jaka-komorka.pl

Reklama
-

Wt21052019

Aktualizacja:23.05.2017, 17:56

Back Jesteś tutaj: Telekomy Cenniki, usługi, promocje... Komórkowi

Plush na Kartę - nowa marka telekomunikacyjna

Plush na Kartę

Plus zaryzykował i stworzył nową markę na rynku telekomunikacyjnym nazwaną Plush na Kartę. Operator twierdzi, że jest ona skierowana na ludzi młodych, którzy będą się mogli z nią utożsamiać a która będzie pozbawiona ograniczeń świata dorosłego. Dlatego hasłem Plusha jest stwierdzenie "Bez konsekwencji".

Propozycja Plush na Kartę obejmuje pięć ofert:

  1. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich oraz pakiet na 0,5 GB Internetu za 35 zł.
  2. Rozmowy i SMS do wszystkich za 30 zł.
  3. Rozmowy bez limitu do wszystkich za 25 zł.
  4. Pakiet 2 GB na Internet, SMS-y bez limitu oraz 9 gr za minutę za 30 zł.
  5. Pakiet 2 GB na Internet i SMS-y bez limitu za 15 zł.

Wszystkie oferty ważne są przez 30 dni. Pamiętać trzeba, że bez limitu dzwonić można jedynie na numery komórkowe. Po wyczerpaniu limitu internetowego nie ma możliwości dokupienia nowego, ale wyraźnie zwalnia się prędkość połączenia z siecią.

Cennikowa kwota za minutę rozmowy wynosi 29 gr. 19 gr zapłacimy za transfera 100 kB. Na tyle samo wyceniony został jeden SMS oraz MMS. 

Zmiana taryfy kodem *147*19# jest bezpłatna do 30. października. Przenoszący numer dostaną do 240 zł przy kolejnych doładowaniach. Jeśli jednak planujemy przeniesienie mając na karcie dodatkowe pieniądze, to musimy mieć świadomość, że one przepadną. 

Kupując natomiast za pięć złotych nowy starter dostaniemy możliwość testowania usług przez pięć dni. Dzięki nowym starterom, jeśli mamy aktywne konto, za darmo korzystać będziemy mogli z mobilnego Facebook`a oraz Instagramu.

Proste są również zasady doładowania i przedłużenia ważności konta. Doładowując kwotą 5, 10, 20 i 30 zł przedłużamy ważność o jeden dzień za każdą złotówkę. Jeśli jednak zdecydujemy się zasilić konto o 50 zł to jego ważność przedłużymy o 90 dni. Doładowanie 100 zł przedłuży ważność aż o 180 dni.

* * *

Plush na Kartę to już trzecia próba stworzenia dodatkowej marki przez Plusa. Fiaskiem okazała się marka Sami Swoi zaprezentowana 10 lat temu. Skierowana była przede wszystkim do osób z małych miasteczek i ze wsi, więc nikt nie chciał z niej korzystać. Kiepskim wynikiem skończyła się też żywotność marki kierowanej do młodych pod nazwą 36,6. Ta jednak słabo wypadała na tle konkurencji. Była droga i mało elastyczna. 

Czy Plush na Kartę podzieli ich los?

 

Sonda

Czy rozpoczęcie sprzedaży smartfonów Xiaomi w Polsce spowoduje:

Obniżenie ceny innych telefonów. - 28%
Nic nie zmieni... - 32%
Nie kupię chińskiego badziewia! - 20%
Co to jest Xiaomi? - 20%
The voting for this poll has ended

Obserwuj nas

 
Partner serwisu
baner_175x250
Autopromocja
Autopromocja
Autopromocja
Autopromocja