jaka-komorka.pl

Reklama
-

N20102019

Aktualizacja:23.05.2017, 17:56

Back Jesteś tutaj: Wydarzenia Przegląd Wczoraj, dziś, jutro

SMS wspomaga e-sprzedaż

W 2012 roku wydaliśmy na zakupy w Internecie około 5,6 mld. złotych. Analitycy wskazują, że w 2013 roku zakupy będą jeszcze bogatsze. Polski rynek e-commerce będzie jednym z najszybciej rozwijających się w Europie.

Sprzyja temu między innymi dobra komunikacja między sprzedającymi i klientami. Wiele sklepów wykorzystuję np. oprogramowanie platformy RedCart - pozwala ona wysyłanie SMS-ami informacji o statusie zamówionych towarów. Te wiadomości przesyłane są przez platformę SerwerSMS.pl

Artur Sadowski, Menadżer d.s. Rozwoju, Platforma SerwerSMS.pl:

Skuteczny kontakt realizowany przez krótką wiadomość tekstową zapewnia klientów sklepu internetowego o szybkości i sprawności jego obsługi. To z kolei pozwala budować pozytywne relacje z kupującymi, co w e-handlu jest bardzo istotne. Zadowolony klient sklepu internetowego częściej go odwiedza i rekomenduje jego ofertę znajomym. 
Za pośrednictwem krótkiej wiadomości tekstowej e-sklep może przekazać swoim klientom informacje o statusie zamówienia, a także powiadamiać ich o nowościach, promocjach i innych interesujących ofertach. To, w jaki sposób jest wykorzystywany system do wysyłki SMS-ów zależy przede wszystkim od zarządzającego sklepem w sieci. Daje on jednak wielkie możliwości.

Według wyników badania "Komunikacja SMS w Polsce 2012" przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl Internauci chcą otrzymywać SMS-y z nowinkami na temat ich ulubionych marek produktów i usług. Ponad 75 proc. ankietowanych zainteresowanych SMS-ami o promocjach w sklepach i punktach usługowych przyznało, że chciałoby otrzymywać takie wiadomości.

 

Sonda

Czy rozpoczęcie sprzedaży smartfonów Xiaomi w Polsce spowoduje:

Obniżenie ceny innych telefonów. - 28%
Nic nie zmieni... - 32%
Nie kupię chińskiego badziewia! - 20%
Co to jest Xiaomi? - 20%
The voting for this poll has ended

Obserwuj nas

 
Partner serwisu
baner_175x250
Autopromocja
Autopromocja
Autopromocja
Autopromocja