Czy Polacy uważają, że SMS-y to już przeżytek? Jak wynika z badania dotyczącego komunikacji SMS w Polsce wcale nie!
SMS w Polsce – co najczęściej wysyłamy?
Ponad 90% uczestników badania zadeklarowało wysyłanie i odbieranie wiadomości tekstowych. Badani doceniają szybkość i wygodę tej formy komunikacji, wykorzystując ją do codziennej komunikacji z innymi osobami. Około 30% Polaków przyznało też, że korzysta z SMS-ów premium, ale większość wydaje na ten cel kwoty nie większe niż 100 zł miesięcznie. Badanie dotyczące komunikacji SMS w Polsce pokazało również coraz większe zainteresowanie instytucji publicznych taką formą informowania obywateli o sprawach urzędowych czy alertach pogodowych.
Sposoby wykorzystywania komunikacji SMS w przedsiębiorstwie
Badanie dotyczące komunikacji SMS w Polsce uwzględnia także biznesowe wiadomości tekstowe. Prawie 90% ankietowanych otrzymało SMS-y powiadamiające o ofercie handlowej, aktualnych promocjach lub wyprzedażach. Większość badanych uznała takie powiadomienia z przydatne i chciałaby otrzymywać je regularnie. Przedsiębiorstwa wykorzystują też SMS-y do komunikacji w sprawie zamówień lub usług, aby powiadomić o terminie ich realizacji czy ewentualnych opóźnieniach. W opinii reprezentantów firm SMS-y skutecznie wspomagają obsługę klienta i podtrzymanie z nim stałej relacji.
Weź udział w badaniach dotyczących stosunku Polaków do komunikacji SMS
Badanie „Komunikacja SMS w Polsce” prowadzone jest przez platformę SerwerSMS.pl. Swoimi doświadczeniami związanymi z korzystaniem z wiadomości SMS może podzielić się każdy zainteresowany, wypełniając ankiety na stronie serwisu.